torsdag 23 augusti 2007

Tårar I Malmö..

Det var torsdag o stämningen var på topp där i Malmö med festival över hela staden. Drog mot parken för att se Stefan Sundström denna kväll. Hyfsat mycket folk, öl är underbart. Så börjar spelningen, och där var denna kväll förstörd. Det kändes som om han har passerat sitt ”Bäst Före Datum”. Jag har inte upplevt en så dålig spelning på mycket, mycket länge, besvikelsen vart enorm. Så nu vet jag inte om jag någonsin mer kommer att se den mannen uppträda igen. Vilket är synd för han skriver ju som en gud. Men visst så är det o det är föga man kan göra åt det..

O till dig kan jag bara säga: - Varför hör du inte av dig? Tiden går och snart gör jag med det, trots att jag vill stanna här.. I morgon är det Viarp o Thorsten Flinck som gäller..

Inga kommentarer: