onsdag 28 juni 2006

Funderingar Kl 03:15..

Natten glider sakta mot gryning o i mitt huvud snurrar frågor om kärlek o otrohet. Vad är det som först driver folk tillsammans o sedan isär igen? Är det bara som så att mycket vill ha mer? Fast det funkar ju inte om man får mer av den man funnit. Är det kanske som så att folk tröttnar rent för fort? Eller är det helt enkelt bara det att folk är idioter?
Jag menar folk kämpar nästan alltid som dårar för att få den dom fallit för o när dom nått dit så.. Nä, jag fattar ingenting..
Så snälla någon, förklara detta för mig..

3 kommentarer:

Lotti DeLuxe sa...

Ja du.. Man kan ju undra.. Förstår inte det där med att gräset tydligen är grönare på andra sidan - så fort man väl fått en alldeles egen hage! Händer alldeles för ofta.. Tur att man är den trogna typen! Men fan vet om andra...

Erika sa...

Jahapp, skönt att se att det finns flera som har samma funderingar...

Jag hatar då otrohet efter att blivit bränd rejält en gång...

Helena sa...

"enda gången gräset är grönare på andra sidan är när de ger fan i att vattna den egna" var det en som sa till mig en gång..jag håller med..