måndag 5 augusti 2019

Hipp Hipp Hurra för mig idag..

Det är ingen vanlig dag idag, det är eder hjältes födelsedag.. Och han vaknar på soffan, skvätter färg, äter vegetariskt, dricker grogg och en till. Spenderar ett par timmar i telefon med en gammal avdankad punkare. Kan ju låta tragiskt men å andra sidan så har mina vänner, du vet kossorna varit här och firat mig. Vad mer kan man begära, jo en liten sak till men den kan jag inte gå in på här, men den hade gjort hans dag komplett. Men man får vara nöjd med det lilla. Och nu är dagen snart slut och imorgon är det över. Ett år närmare döden och snart är det ett till. Det finns så mycket man ångrar och ännu mindre man inte ångrar men detta är mitt liv och det får ju vara så. Skogen betyder troll och häxor som offrar unga fröknar av någon okänd anledning, jag kan leva med det. Men det finns saker som jag inte förstår, ord och handlingar som strider mot varandra. Din mun säger en sak och dina handlingar en annan, måste jag vara tuff och hård..? Fan vad livet är svårt..

Inga kommentarer: